Porvoon kaupungin asumisen markkinointi 2020

Tehdäksesi tarjouksen kirjaudu sisään syöttämällä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ylhäällä oleviin kenttiin. Jos sinulla ei vielä ole käyttäjätunnusta, rekisteröidy käyttäjäksi valitsemalla ylhäällä olevasta valikosta "Rekisteröidy". Mikäli olet jo aimmin rekisteröitynyt Tarjouspalvelu -palveluun, ei sinun tarvitse luoda erillisiä tunnuksia Pienhankintapalveluun vaan voit käyttää Tarjouspalvelu -palvelun tunnuksia kirjautuaksesi sisään.
Hankintayksikkö: Porvoon kaupunki
Tarjouksen määräaika: 6.3.2020 14:00:00
Tarjouspyynnön nimi: Porvoon kaupungin asumisen markkinointi 2020
Hankinnan kuvaus: Hankinnan kohteena on Porvoon kaupungin asumisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus vuonna 2020. Konsepti- ja markkinointisuunnitelman kokonaisbudjetti on korkeintaan 20 000 euroa sisältäen konseptisuunnittelun ja toteutuksen. Budjetti ei sisällä mediaa. Porvoo on erittäin kilpailukykyinen ja elinvoimainen kaupunki, kansallista kärkitasoa elinvoimaisuuden tunnusluvuilla. - Porvoon elinvoima ja kilpailukyky suhteessa muihin C21-kaupunkeihin, VTT Timo Aro ja VTK Rasmus Aro, 2018 Valitsinko minä Porvoon vai se minut, sillä ei oikeastaan ole väliä. Elän unelmaani, koska tunnistan itseni tämän kaupungin vanhoilta kujilta. Rakastun jokirantaan, kaupungin ravintoloihin ja pikkuputiikkeihin, joissa voin kulkea kuin turisti tai kohdata ystäviäni aina uudelleen. Porvoo valitsi minut tai minä Porvoon, koska jaamme yhteiset arvot, ja kaupunki antaa minulle tilaa toteuttaa niitä omalla tavallani. Arvostamme hyvää ja kaunista ja luomme yhdessä kestävää huomista. Sytymme kaupunkielämän vilskeestä. Nautimme lasten naurusta, hyvistä mauista ja erilaisten ihmisten kohtaamisesta. Rauhoitumme luonnon äärellä, retkellä ruskametsässä. Annamme saariston kertoa meille tarinansa ja kylien kutsua luoksensa. - Unelmien Porvoo 2030 -kaupunkistrategia Tammikuussa 2018 valmistuneen Porvoon kaupungin imagotutkimuksen mukaan 95 prosenttia porvoolaisista suosittelisi Porvoota asuinpaikkana. Porvoon tulokset kertovat jopa ennakoitua vahvemmin poikkeuksellisen positiivista mielikuvista moniin muihin kaupunkeihin verrattuna. Porvoo synnyttää ihmisten mielessä positiivisia assosiaatioita, toteaa tutkimuksen toteuttaneen Owalgroup Oy:n toimitusjohtaja Mikko Wennberg. - Porvoon kaupungin imagotutkimus 2018, Owalgroup Oy Asumisen markkinoinnin tavoitteena on tukea Unelmien Porvoo 2030 -kaupunkistrategian toteuttamista. Unelmien Porvoo 2030 -kaupunkistrategiassa todetaan seuraavaa: Kaupungin väkiluku kasvaa selkeästi. Porvoo saa muuttovoittoa lapsiperheistä, elinkeinoelämän tarvitsemista osaajista ja maahanmuuttajista. Tavoitteenamme on olla Suomen viihtyisin ja vetovoimaisin kotikaupunki. Asumisen markkinoinnin toimenpiteiden avulla halutaan viestiä idyllisestä ja viihtyisästä, kasvavasta ja kehittyvästä kaupungista, joka panostaa ilmastotyöhön ja asukkaiden mahdollisuuksiin elää kestävää arkea. Strategian mittareiksi on asetettu mm. seuraavat tavoitteet: - Tavoitteena on, että Porvoon väestö kasvaa 0,5 prosenttia vuodessa. - Tavoitteena on, että korkea-asteen tutkinnon suorittaneiden osuus kasvaa Porvoossa nopeammin kuin Uudellamaalla keskimäärin. - Porvoo on kokonaismielikuvan osalta kymmenen parhaan kaupungin joukossa Taloustutkimuksen Muuttohalukkuus kaupunkeihin -kyselytutkimuksen tuloksissa.
Hankintayksikkö: Porvoon kaupunki
Hankintalaji: Palvelut
Osatarjoukset hyväksytään: Ei
Vaihtoehtoiset tarjoukset hyväksytään: Ei
Tarjouksen määräaika: 6.3.2020 14:00:00